Sep 14, 2011

bersyukur

hello peeps..
korang perasan tak pape kat sini... ???
hehehehe..
ana dah delete all my old story
(betul ke ayat tu?? lantak la..)
di atas kehendak diri sendiri
nanti saya terkenang kisah lama

yang paling memberi kesan adalah
kenangan saya pertama kali mengandung!!
siapa tak happykan bila dah berumah tangga and pregnant
tapi rezeki saya tak lama..
my baby (fetus) past away pada kandungan hampir 2 bulan
saya redha cuma kadang² rasa sedih
saya seorang wanita yang lemah
tak mampu bendung duka dan lara dalam hati ni
cuma Pregnant countdown ticket je saya tak rela nak delete lagi..

maaflah kepada kawan² yang nak tengok gamba² lama saya
saya dah delete sebaik mungkin
cuma dalam facebook je blom selesai lagi (kot)
itu part saya serah pada husband
(blog ini je dah berjam² hadap)

sebenarnya sayang nak delete gamba² lama tu
sebab masing² ada kenangannya
tapi tak pe.. itu kerelaan hati saya

insyallah, saya akan lebih tabah
doakan saya

No comments: