Sep 19, 2011

suami semakin sayang!!

syukur alhamdulillah
hati saya semakin terbuka
bukalah luas² hati ini
hehehehehe
saya suka dengan diri saya
saya sayang dengan diri saya
saya suka jadi diri sendiri
saya tak hiporkit
saya juga tidak perlu bermuka-muka
kerana diri ini jugalah seseorang sudi melamar saya
terima diri ini seadanya
sudi jadikan saya teman sebantal sekatil yang halal
memberi kepercayaan terhadap saya

mungkin ada yang perasan
mungkin juga ada yang tidak perasan
akan perubahan saya
tapi.. ianya tidaklah secara mendadak
sebab saya tak mampu membuat perubahan yang begitu drastik

inilah saya........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






kini saya bahgia bersama suami 
dulu saya slalu mengelak dari dengar dia perli
"baju tu kasi longgarkan siket"
"baju awak ni untuk umur 10 tahun ke"
"seluar tu kasi labuhkan sikit"
"tak sayang kat saya & ayah awk ke pakai senteng² ketat²"
"boley ke bernafas pakai baju saiz baby"
dan sebagainya

saya cuba membuat yang terbaik untuk diri sendiri
saya buat sikit demi sedikit
terima kasih juga kawan² & orang sekeliling yang slalu puji saya
'kasi semangat katanya..' hehehehe
iye!! memang saya bersemangat
saya juga akui masih banyak lagi yang perlu saya 'asah'
tolong doakan kesejahteraan saya

2 comments:

Unknown said...

:) xpe bole brubah slow2

ana liyana said...

yong.. insyallah.. =)